-

Hej! Orkade inte skriva igår, var helt slut efter en lååång dag. (kändes det som)
Gick i skolan mellan 8.15-16.00. Efter det åkte jag direkt till gymmet där jag var i lite mer än en timme, körde mage och rygg mest, men också kondition.. Direkt från gymmet och hem och lämna väskan, sen på middag hos Morfar. Min morbror kom dit också, jättemysigt! Var tvungen åka iväg en sväng för att hämta bössorna vi skulle ha på lunchkonserten idag, sen tillbaka till morfar.

Jag åkte sen med min morbror till Rosersberg, där jag mötte upp min syster. Vi gick till laggen för att kolla fotboll, men den matchen skiter vi i att nämna. jävla skitmatch. usch va arg jag var när jag väl övningskörde hem med pappa runt 22 någon gång. Kommer hem och skickar iväg ett mail, sen stupar jag i säng. GAH!

Idag däremot har varit betydligt bättre! Vi hade en lunchkonsert som har varit vårat "lilla" projekt. När allt var över var jag så lättad, för det gick verkligen bra! Nu uppträdde ju inte vi, men de som uppträdde var verkligen duktiga, och jag fick min efterlängtade Thåström-låt trots allt, TACK! Stod som ett barn på julafton hela låten, haha..
Kände mig stolt och duktig, även om jag bara pratade ytterst kort på scen.. men ändå. Efter det så höll jag först på att svimma, sen började jag gråta. haha, nåja. jag gjorde det iaf! Det enda sättet att komma över sina rädslor är att konfrontera dem. Iofs tror jag inte att någon skulle kunna tro att jag har haft scenskräck, märks ju inte direkt i klassen.. Det här blev ju väldans långt nu, men ikväll ska jag träna igen. Pilates, haha, jag som är smidig som ett kylskåp.. återstår att se hur det går. Ska försöka komma dit lite tidigare och kanske hinna med någon innan också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0