--

Har haft postutbildning hela jävla dagen, från 08.30 (gick upp från min varma säng 05.20, FYFAN) Anledningen var att jag skulle tvätta mitt hår, ni som sett mitt afro kanske förstår problemet.. Eller inte, om ni inte själva upplevt det. Men kan säga att när jag gör mig mödan med att borsta det så tar det ca en halvtimme. Då kan ni ju fundera..

       en liten uppfattning kanske..

Nåja, utbildningen ja.. På tåget i morse satt det en liten kille framför mig, FYFAN VA FUL! förlåt, jag vet att man inte ska säga så.. Men han var verkligen det. Sen så satt han och läste i gubbens tidning, han som satt bredvid. Och från INGENSTANS, pillar han upp tröjan och sitter och pillar sig i naveln?!?! HELLO!?!? Man gör fan inte så. Blev så äcklad, usch. Jag som redan var trött och mådde illa. BLÄ. Ingen bra start.

Efter utbildningen åkte jag till Rosersberg, jag och Malin alltså (som också var på utbildningen), och mötte upp Emelie och Sara. Som just nu sitter och förar, för Slem fyller 18 imorgon, så ikväll går de ut efter 12, ha så roligt tjejor! Jag själv har bestämt mig för att lägga utgångarna på hyllan tror jag.. Tills jag fyller 18 alltså! haha.


OCH JUST DET! HAHAHAHA. Igår var jag ju på pilates för första gången. Det gick jättebra för övrigt, men vad händer? jo, någon PRUTTAR under passet! HAHAHA. Fyfan, jag och Anna trodde att vi skulle dö.. Men vi höll oss för skratt, åtminstone tills vi kom ut till bilen.. hahaha.. Okej nu håller jag på att dö.. hahaha


skriver kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0