Är våren här?

Jättemysig dag igår, efter skolan åkte jag hem, fixade mig och sne vidare till Malin.
Där tände vi på grillen, och fan va mysigt det är! Kändes nästan som sommar, förutom att det var lite kallare än det brukar.. haha. Åt alldeles för mycket och blev jättemätt. Det var jag, Anki och Malin. hur mysigt som helst!
Vi kanske ska grilla ikväll också.. Malin följde med hem till mig, men mitt i natten får vi för oss att gå ut på en promenad. Sagt och gjort, gick en sväng i Märsta i en timme. Var riktigt skönt väder. Sen kollade vi på How High, världens roligaste film! Sen gick vi och la oss och nu har vi precis ätit frukost. Emelie och Anki är på väg så ska vi gå ut och gå allihopa.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0