boooring

Har inte varit såhär uttråkad på länge. Så tänker jag på att jag ska jobba imorgon och då blir det inte mycket roligare.. Är kanske hungrig också men vem fan bryr sig egentligen?

Måste fan komma igång. Jag blir deprimerad av det här, kan inte sitta still. Lär ju skaffa mig ett nytt umgänge, haha. Lättare sagt än gjort.

Första nyktra helgen på ett tag, eller det kanske inte var sålänge sen? Har varit ruskigt skönt iaf, men på måndag spricker det ju när det bär av till Solna igen för derbyt mellan Hammarby - AIK. Känns som att man inte gör annat än att åka till solna, bli full och åka hem. Tragiskt? Ganska.. men också roligt. En bra sak jag kom på nu är att jag ska låta bli att dricka de helgerna jag jobbar! Prima skinka, yepp yepp.  Frågan är hur länge det håller, men om jag ska vara ärlig så får jag inte ut så mycket av att dricka längre. Jo, jag mår illa. Och ja, jag skämmer ut mig. Ramlar och sådär, skadar mig. Men fan va kul jag har haft. Dock känner jag att jag får lugna mig nu, livet har ju nyss börjat och det känns dumt att lägga alla sina pengar på något som bokstavligt talat bara rinner bort.
För det är det jag gör - super bort hela skiten. Men men, man har ju sina laster. Jag haschar ju iaf inte, credd till mig.. Nae, men ni förstår vad jag menar.

Nu ska jag göra mig en macka (who cares?) och lägga mig i soffan. Imorgon jobbar jag 16-21, inte tjoho.
För övrigt hittade jag (och köpte!) en gigantisk gurka på ICA idag. Den måste ha varit övergödd eller något. Men gott var det. adjöken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för fel på dom du har nu?

2008-04-13 @ 21:04:31
Postat av: Sofia

Det är absolut inget fel på dom, men det behövs alltid nya friska vindar :)

2008-04-13 @ 22:43:40
URL: http://sofiahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0