en solig dag..

image20

Jag och frasse på klasskampen, utklädda till kissemissar

Dagen har bara försvunnit. Började med två timmars sovmorgon, vilket var välbehövligt eftersom jag satt uppe till 2 inatt och pluggade. Inte likt mig det där, men det som skulle göras blev gjort! Jag tror att det gick bra på "läxförhöret" (yeah right, jag är säker på att det egentligen är ett maskerat prov) Jag skrev iaf det jag kom ihåg och försökte utveckla så mycket som möjligt. Inte för att ni bryr er men!

Hade lång lunch så jag, Malin och Fracemeizter brummade iväg till donken. Kan säga ärligt att det var längesen jag garvade såhär mycket! Så mycket sjuka saker, hela tiden. En McBumbi och co med bumbibärssaft någon? Muhaha.

Åter till skolan för två timmars matte, som gick jättebra. Efter skolan promenixade jag och Malin hem till mig (stopp på ica för chips och cola) och tittade på en film; Good Luck Chuck. Fyfan vilken rolig film! haha, garvade typ hela tiden. SE DEN för guds skull! Följde Malin till tåget och nu ska jag plugga lite; kommunikation och matte är det som gäller ikväll, yeey... Känn entusiasmen!

Imorogn är det fredag, håll ut!

Kommentarer
Postat av: fracemeizter

om vi var grymma den resan till eurostop? ;) alltså vi äger :P

2008-04-04 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0