Hej hej hallå

Äntligen fredag! Är helt slut, min sömn den här veckan har varit minimal.. Herregud säger jag bara, vilken jävla vecka! Igår var det match, ÄNTLIGEN AIK! Vi är inte längre det enda laget i allsvenskan utan mål, och för första gången spelades det fotboll. Rätt bra drag på läktaren och Slem fyllde 18 år!
Vi åt middag hemma hos mig först, och sen tårta. J ringde också, och det blev kaos, hahaha. Ändå roligt.
Jag och malin åkte hem till mig efter matchen, lyssnade på christer sjögren och sen somnade vi.. Väldigt lyckad dag/kväll må jag säga, om än lite stressig.

Var inte pigg idag när jag vaknade kan jag ärligt säga. Men släpade upp Malin och befann mig i skolan lagom tills den första lektionen. Det var kommunikation på schemat och vi fick göra vissa övningar, faktiskt ganska roligt idag, man ser verkligen hur historier ändras från mun till mun.
Hade ett bransch&produktkunskapsprov sista lektionen, hoppas det gick bra, för jag hade nämligen inte pluggat något alls. Annars skäms jag, hatar att göra dåligt ifrån mig..Prestationsångest eller så är det för att jag inte nöjer mig när jag vet att jag kunnat göra bättre.

Dök ner i soffan direkt när jag kom hem och sov till ca. 19.00. Smart gjort.. Imorgon börjar jag jobba kl. 9.00! vem FAN har satt mig på morgonpasset.. jag har alltid ångest då, så känner att jag vill göra något ikväll för att kunna vara nöjd imorgon.. På söndag jobbar jag kväll. Nåja, adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0