krångel och halka

Har ju inte direkt gått att logga in här, men men. Liten uppdatering:
Matchen blev 0-0, samtliga människor blev alldeles för fulla, jag ramlade i leran (och Emelie) hällde en smirnoff på någon stackars kille och det spelades knappt någon fotboll. Skitsynd, men snart match igen. Kom hem 18.20 och somnade i min lilla säng 18.45, med Slem bredvid mig och Sara nere vid fötterna.

Klarade inte av att vara i skolan igår, baksmällan var för hemsk och jag var för hungrig. Andra fyllesvin (Malin och Diana) följde med till centrum där vi åt mycket, nästan så jag mådde illa, och sen åkte jag hem och sov resten av dagen.. fy mig! På kvällen sen åkte jag och mamma till Kista där vi handlade lite grejer, både hon och jag. Har knappt sovit inatt, har vaknat hela tiden. Skitjobbigt, men min kropp är lite ur balans efter den här helgen.

Nu är jag hemma från skolan (igen..) Men är bara här för att äta lite lunch, sen ska jag bege mig till gillingebanan och köra halkan. Wie. Har itne så mycket mera att skriva, typ.. jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0