mammas kötbullar, pappas korv.. eller?

Idag bar det av till Runö Kursgård med klassen (nåja, 12 st var vi iaf). Vart tog ni andra vägen? hehe.
En mysig bussresa dit, lagom pigg efter att ha behövt tagit en tidigare buss, alltså en halvtimme tidigare, för att ta mig till skolan och vara där 07.45.. det tar värre än man tror. Dagen rullade på med massa fika, fruktstund, fika, mat och sa jag fika? Har inte varit så mätt som jag var på hemresan på länge.. Men likt förbannat skulle jag ändå äta två muffins när jag redan var sprängfärdig. Typiskt mig..

På tal om något helt annat så testade jag min frukost igår, man kunde göra det på en sida. Visade sig att jag åt lagom mkt socker, fett och protein ( med en invikelse på att det förhoppningsvis var lika bra resten av dagen..) men att jag behövde mer kolhydrater? What? Jag gör ju inget annat än att smaskar i mig bröd. Haha..

Aja, tillbaka till dagen. Det var iofs inte så mycket mer, skrattade otroligt mycket som vanligt, fattar inte att man kan vara så lättroad av precis allting.
När jag kom hem åt jag mackor(surprise!) innan jag tvingade med ahli på en promenad med hundarna. Idag tog vi Ceasar, den gigantiska hunden, och Linda, den jättelilla.. Haha, gissa om alla bilar glodde! Vissa körde till och med saktare bara för att glo liksom.. buuu.

sen kom jag hem, åt middag och kollade desperate. tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0