Match och skola

I måndags var jag på match.. Bajen är största filmarna, haha. Ska inte skriva något om matchen, känns som att vi pratat nog om det redan, men det var skönt att vi fick in målet i sista stund. En stackars kille bredvid mig ramlade och skadade foten, så jag sprang och hämtade sjukvårdare.. Hoppas allt gick bra för honom! Såg inge roligt ut alls, men eftersom det regnade var det ju halt på stolarna..

Igår så var jag inte pigg kan jag lova. Pallrade mig ändå upp och på med mjukiskläderna, gick sen i skolan från 8.15-16.00. Sen åt jag donken (fy mig) och sen hade jag ångest över att jag avbokade mitt pilatespass.. Mer än så hände nog inte.


Idag däremot har det hänt grejer. Först skola, sen var vi och satte in pengar till Amnesty från vårat projektarbete. Bra jobbat av oss, muhaha. Sen gick vi och lämnade bössorna där vi lånat dem, och efter det åkte jag och Malin till väsby en sväng. Tillbaka till märsta där jag mötte upp Slem för en fika i centrum, där hon fick sin (väldigt försenade) 18-års present av oss tjejer. Det var jag, Malin, Sara och Anki som gav henne ett presentkort på Ancient Art i centrum, och sen bar det av för att pierca tungan. Tjolahopp! Blev ruskigt sugen på att göra en till i tungan, men den tanken höll jag för mig själv. Funderade sen på andra ställen, men jag ska vänta i åtminstone två månader så jag verkligen har bestämt mig och hunnit fylla 18 också. Emelie tappade färgen i ansiktet men var så duktig, så vi gick ovh hämtade is och sen åkte vi åt olika håll.

Nu sitter jag här hemma och förbannar mig över mamma som inte har förmågan att handla mat innan hon sticker. MORR. Så jag dricker cola för att försöka bli av med mitt illamående. Inte kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0