Nervfreak

Jag håller seriöst på att bryta ihop. Vet inte vad det kommer ifrån men jag fick en snilleblixt. Jag måste förändra vissa saker. När jag kommer på sånt här blir jag otålig och sen glömmer jag bort allt.. kanske måste skriva ner det? Men då tittar jag och sen tänker jag; vadfan hade jag rökt? Jag kommer alltså till mina sinnens fulla bruk och inser att mina "jättebra" idéer kanske inte var så bra.. På tal om ingenting. Snacka om att vara psykiskt instabil. eller heter det labil? skitsamma.

Dagen har rullat på som vanligt.. Gick promenad på en timme, pluggade lite. Sen kom Anna&Jimmy med barnen och vi åt middag. Så kul att träffa Engla och Saga igen, världens bästa.. Lekte med Engla som vek sig av skratt och myste med Saga. Hon ler när hon ser mig nu, hur gulligt som helst. Hm, sen var jag på en traditionsenlig solning med Jossan. Riktigt skönt, höll på att somna ett tag, men lyckades hålla mig vaken. Så nu ser jag lite fräschare ut iaf..

Nej, nu ska jag göra något vettigt. Faktiskt skriva ett brev.

Kommentarer
Postat av: Sarah

vi kan ta det sen..

2008-04-07 @ 14:26:57
URL: http://sarahts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0