små små troll

Idag vaknade jag till uuuunderbart väder kl. 9.00 av att min kära syster ringer och väcker mig. Bara upp och hoppa; idag var dagen då jag för första gången skulle ta mig an båda skitungarna (läs engla och saga) helt ensam i mer än en timme. Faktiskt hela 6 timmar typ. Iofs var jag inte helt ensam och det underlättade väl lite och trevligt med sällskap som man kan prata med! 
Jag tror jag är super-moster! Anna blev förvånad över att det gick så bra, och jag med.. haha. Engla fyller förresten 2 år idag, och det hade jag glömt bort! tur att hon är så pass liten att hon inte riktigt förstår än. Sen när hon badade satt jag bredvid med Saga och så sjöng vi "ja må hon leva", och Engla sjöng med.. Haha, så duktig. Men jag vet inte om man ska sjunga för sig själv...?

När Anna var tillbaka åkte jag och laddade kylskåpet med mamma, jag är en riktig bitch mot henne just nu, FÖRLÅT. Men jag orkar inte med henne, och vi kommer inte överens just nu. Nog om det. Jag var tvungen fylla upp för det fanns nada att äta och äta bör man annars dör man (dör gör man ändå). Mamma tror inte att jag äter när hon inte är hemma, hon bor ju inte hemma i veckorna längre, SKÖNT men visst slarvar jag mer då..

och vidare... imorgon ska vi iväg på något med klassen? Med KF, man kan ju fråga sig vad den dagen ger? Har bestämt mig för att se möjligheter iaf, så något får man säkert ut av det! Om inte annat så är det skönt att komma iväg, jag gillar ju att åka buss, hihi.

Jajaaaaaa nu ska jag göra annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0