Snilleblixtar och turism

Jag sitter just nu och pluggar. Det är inte kul, och mina tankar svävar lätt iväg. Till tidigare idag till exempel! Jag och Malin hade så sjukt roligt, vi lyckas alltid ta saker för långt. Älskar när det blir sådär "spontant", vi skulle egentligen bara köpa en glass och sitta lite i solen på min balkong. När glassen var slut var vi hos mig, sittandes framför datan och mobbade folk på facebook. Så mogna är vi. Och inget solande blev det, kom på att vi har eftermiddagssol på ballen (balkongen, hahaha) Lagom tills den kommit dit bar det av till stationen, för då skulle jag jobba. Det gick bra, fast det var en man där som stod och svor åt mig. Det var skitkusligt, jag ville helst springa in och gömma mig på lagret. Men tillslut gick han, idioten.

Har också kläckt min briljanta idé om att nu när vi alla är singlar, måste vi helt enkelt skaffa oss massa killkompisar som man kan ha grillfester osv med. Jag tror Slem uppskattade min idé, men hon var lite frånvarande så ska presentera den en gång till någon gång.

Och en sak jag och Malin pratade om idag; är det bara jag eller blir ni också smarta på fyllan? Jag får sjukt mycket bra idéer då, och Malle tyckte jag blev mer eftertänksam. Fast hon använde nog inte det ordet nu när jag tänker efter. Mer som att jag var dryg tror jag. Men jag är inte dryg, jag tänker bara mycket när jag dricker. Det är läskigt, för jag tänker jättemycket i nyktert tillstånd också. En dag i min hjärna, stackars.. Fats ändå kul att se någons tankar, bara för en dag? Eller skulle man verkligen palla med två personers tankar samtidigt? Då kanske man skulle vara tvungen att ägna sina egna tankar helt åt den andres osv. Tror ni på telepati förresten? Efter en upplevelse idag/inatt så gör jag det. Fast det gjorde jag innan också..

Nej, turismen kallar. Det är en dag imorgon också, då ska jag och Malle promenixa till skolan. Tjillevipp!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hehe okej. Men det var lite roligt faktiskt ;)

2008-04-03 @ 09:31:09
URL: http://sarahts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0