sommar.

Åh, jag vill att det ska vara sommar nu.

Jag och Ahli ska gifta oss i Västerås, på en såndär Drive in-vigsel vid cruisingen. Vad tycker ni om det?
Nej, det går ju inte kom jag på, hon är ju inte 18 då, lillskiten! haha.

Förra året i Västerås var helt knäppt.. Första kvällen när vi var nyktra var typ den roligaste av dem alla, hamnade i en cadillac med massa finnar! Riktigt roligt, sen att vi var tvungen tränga ner oss allihopa (typ 10 stycken) i en bil där man bara kan sitta på sin höjd 6 personer är en annan sak. Men det var kul och chauffören var ju hur söt som helst! Eller vad sägs om en van full med göteborgare ahli? haha.

Rättvik var sjukt kul.. "vi mår bra" med glasögonen på sne.. Varning för interna saker i det här inlägget. Nattbad, och badning i ISKALLT vatten. Nog för att det är långgrunt men det var inte varmt för det.

Sen alla kvällar vid slottets bad.. och allt annat mysigt. Fan va mycket minnen vi har! (det här inlägget är väl mer eller mindre ägnat till Ahli) Och förresten, vem kan glömma valborg? Sweet memories. GNUGGIS! haha.

      

     ME LOVE YOU LOOOONG TIME!

Nej, nu börjar det spåra ur. Ska återgå till mina nachos. Puss 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sommarvädret verkar ju va på G :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-11 @ 21:33:53
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Ochrasy

spana in min blogg - och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om den :D

2008-04-11 @ 21:37:38
URL: http://ochrasys.blogg.se
Postat av: Johanna

HAHAHAH JAA!! :D Men glöm dock inte dom iskalla nätterna i rättvik! :( usch dom var hemska :O

Åh lilltusse ungen, när ska jag få sno henne? ska vi bytlåna? Englis mot Lindalus? ;) muhahha :D

2008-04-11 @ 21:54:57
URL: http://ahli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0