Söndag

Tiden går alldeles för fort, redan söndag nu. Har rpecis ätit frukost och ska ut på en promenad om en stund.. Först ska jag plugga lite matte. Sen så ska jag försöka städa mitt rum och se om det finns någon tvätt-tid, men det tvivlar jag på.. Varför tvättar alla på söndagar?

Skulle egentligen ha åkt och tränat med Sofia, men hurtbullen var uppe för tidigt (jag satt faktiskt uppe till 4 igår, nykter dessutom!) så jag struntade i det och bestämde mig för en promenad. Men imorgon gäller det, på riktigt.. haha. Ska nog åka och handla lite mat också, och skriva ett brev. Jag och mamma ska nog kolla på någon film hoppas jag, någon som sett flyga drake?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0