tlöööött

Jag är så sjukt trött! Det finns liksom inget slut på det känns det som. Men man ska inte klaga, får faktiskt skylla mig själv.

Har jobbat 9-14 idag, kändes helt okej. Slapp springa runt och packa massa iaf! Stod mest i posten, det är ju skitkul nu när man kan.. När jag kom hem åt jag ett helt vitlöksbröd för mig själv och snyftade lite till Fab5, haha, coooorny..... Ikväll så måste jag laga riktig mat, men vet inte om jag orkar. Tråkigt att äta ensam, så då låter jag hellre bli.

Anna ville att jag skulle komma och sjunga singstar emd henne och Frida ikväll, men får se om jag orkar det. Jag kanske måste låta bli att åka dit så att dom får vinna lite också, hehehe. Nej, skämt åsido. Ska fundera på saken.

hejdårå sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0