vad gör jag här?

Jag borde plugga matte men kan inte komma igång. Sitter istället vid datan och gör INGENTING. Så jävla typiskt.

Skolan som vanligt idag då, ovanligt fnissigt eller vad tycks? Försökte fixa projektredovisningen och den blev nästan alldeles klar. Men inte riktigt än... MEN SNART.

Okej, borde verkligen plugga. Sedvanlig tur till donken idag, börjar dom känna igen oss månntro? Snart kanske man inte behöver beställa, maten står bara klar när man kommer, det skulle vara guld. Speciellt när det är lunchrush, fast skillade som vi är så kommer vi alltid innan eller efter. Nu är det förövrigt slut på donkenmat och annan skit. Jag måste ge mig. 100 dagar kvar till alanya. Nu ska jag ju itne kämpa för att gå ner i vikt men jag vill ju inte gå upp heller. Så får sluta nu. Idag gjorde jag ett tappert försök till att gymma också, bra av mig.

Varför dricker man cola light om man tar ett bigmac o co med plusmeny? en dipsås på det(varför inte två?) och glöm inte kaffe o bulle på maten! Men ja tack, cola light att dricka.. wtf.. fattar folk inte att det är samma skit. Den enda godkända anledningen till att man dricker light läsk är att man har diabetes. för ärligt så är det inte godare.. iaf inte cola, och det är det enda jag dricker. Vilken läsk man än dricker så kan man tappa tänderna. Och dina ögon blir fyrkantiga av tvn, hahaha...

image33
slänger in en bild på min framtida man sålänge.
ni andra kan sluta hoppas, han är redan min

Kommentarer
Postat av: anki

hahaha jag vet! det är skitmånga som gör det när jag jobbar, så jävla drygt att dom tror att dom är nyttiga när dom ändå beställer det allra onyttigaste! :D

ja vi kna kämpa tillsammans för alanya för nu JÄVLAR!

2008-04-29 @ 11:23:40
URL: http://ankiblom.blogg.se
Postat av: Empan.M

Haha, är du också galen i Brolle?
Jisses vad han är sexig alltså ;)

Glöm det, han ska bli MIN!

2008-04-29 @ 13:56:56
Postat av: Sofia

Anki: hahaha jag vet, visst är det lite komiskt! du måste ju se det rätt ofta.. hahaha. Ja nu jävlar!

Empan.M; haha jo, jag är också galen i honom, och tyvärr inte ensam om det! :p Men han ska bli min ;)

2008-05-01 @ 16:30:57
URL: http://sofiahs.blogg.se
Postat av: Sarah

du tar henne iaf gumman ! ;)

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2385928.ab

2008-05-05 @ 12:21:20
URL: http://sarahts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0