vad hände?

Helt glömt bort det här med at skriva blogg. Men det är lugnt, jag lever. SJUKT skönt väder det har varit de senaste dagarna, men man ska ju inte ropa tjotimhockeylim innan man hoppat över ån så att säga, så jag låter väl det mesta vara osagt.

I onsdags efter skolan åkte jag, skrållan (malin), FRASSE och jennie till Eurostop och shoppade loss. Haha, nej men en fika på donken blev det iaf. Skitmysigt, sen hämtade vi emelie på skolan, stackarn hade fått väntat ett bra tag.. Så går det när man inte lyssnar! Hur som haver så var det tillslut bara jag Emelie och Frsse kvar, då satt vi kvar i solen i bilen och snackade i ett bra tag. Hur mysigt som helst! Var lite ledsen över att frans skulle lämna mig för att åka till skol-sm, men vi har haft tight sms och telefonkontakt under de här två långa dagarna utan varandra! Så jag har klarat mig, hihi.

Matchen i torsdags var klart vår, åtminstone första halvlek. Tyvärr orkade vi itne matchen ut (no shit!) och slutresultatet blev 1-1 (1-0). Man får väl nöja sig med att vi inte förlorade mot gårdarna om inte annat. Snygga tröjor hade vi dessutom; HATA dif. Mycket spännande.

Kvällen fortsatte senare och jag mådde inte bra imorse när jag vaknade, tack och lov för att vi var lediga.


Jag och Ahli hade picnic utanför mig till middag; vi åt grillad kyckling med potatissallad, coleslaw och vitlöksbröd! Det var varmt o mysigt, hihi. Sen gick vi ut och träffade Andréa och Chrille för en glass och en låååång promenad, så dagen idag har mestadels spenderats utomhus.

nu åkte det en jävla bil utanför som lät som en atombomb. Med de orden hälsar jag godnatt för imorgon jobbar jag 12-17. moneymoneymoneyyyyy....must be funnyyyyyyy

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0