varmt och mjölkkyl?

Idag var det så sjukt varmt att jag satt ute och åt frukost.. Det var riktigt skönt, steker på rätt bra på framsidan. Självklart jobbar jag ju under den varmaste dagen denna vecka, och vart står jag hela dagen om inte i mjölkkylen? Hur jävla ironiskt känns inte det. Jag stod där inne och huttrade och hoppades på bättre tider. Snyggt blev det iaf och skönt att ha något att göra hela tiden, hatar att bara springa runt och göra nada.

På bussen hem tvingade jag Andréa och chrille att äta pizza med mig. Dom "skulle inte äta något" men det slutade med att vi satt där allihopa mätta och belåtna. me love you long time. Så då fick man i sig lite mat också, men nu får det vara nog med att käka ute, det är vad alla mina pengar går åt till. fyyy.

nej usch, nu måste jag duscha.

Kommentarer
Postat av: anki

klart de e du ;D

2008-04-27 @ 21:16:28
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0