-




Igår hade vi en mysig kväll med lite hemliga aktiviteter och film samt grönsaker med dipp! Det var lite som en tripp tillbaka i tiden, haha.

Det var jag, Malin, Emelie och Ahli, och ibland var även Sara med via telefonhögtalare (heja dagens teknologi!). Hhaa, nej men helt ärligt, det var en mysig kväll verkligen.

Idag ska vi åka och handla mat tills nyårsafton, det kommer börja mindre bra för min del (jobbar nämligen mellan 10-16, BLÄ) Men då känner man sig extra förtjänt av en god middag och lite partaj efteråt. Och annars så är väl nyårsafton bara en lång väntan tills det berömda tolvslaget?

Jag har iaf storslagna planer inom något område, kan dock inte komma på vilket område än. men det kanske dyker upp så småningom.

Om vi inte hörs innan dess så får jag väl hälsa er Gott nytt år!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0