and you will burn in hell

Har vi inte kommit längre än så?
Är vi kvar på samma nivå?
Eller är det bara jag
som märker det?
Skillnaden mellan sanning
och verkligheten.
Skillnaden mellan det som sägs
och det som görs
Det falska i det mesta
och i de flesta
som inte duger längre
inte ens lögner räcker nu
för vi står ändå still på samma...
jävla...
ställe.

Jag älskar min absolut bästa vän Malin. Du betyder så jävla mycket. Alla skratt, kan inte ens förklara.
Sen finns det några få, väldigt få som jag håller i mitt hjärta.
Vilka ni är.. Tänker jag inte säga. För en vänskap som behöver bekräftelse från en sida.. är den äkta?
Jag vet. Det är viktigast. Ni märker. Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig. Och jag saknar dig.

Tycker att det är jättetråkigt att det har blivit som det har blivit.

Jag skyller inte på någon.

Det är bara tråkigt, för det har ändå inte hänt något.

Det har bara blivit. :(

2008-12-09 @ 21:57:24
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0