.

Nu är det jul! Godjul på er alla nissar. haha.

Ikväll har jag varit på uppesittarkväll hos min syster och Jimmy. det var jag, Jesper, anna, Jimmy och Jimmys föräldrar. Riktigt trevligt faktiskt må jag säga! Vi spelade bingolotto alla sex, och vi fick en vinst på sex lotter.. och vad var vinsten tror ni? Jo, en ny lott såklart! Så jävla typiskt, hahaha.

Annars idag har jag städat hela lägenheten (förutom mitt rum, för då har jag tröttnat) och bara tagit det lugnt.
Var duktig och handlade klart alla klappar redan igår, så ingen julstress här! Varför stressa liksom, jag är glad att vara ledig. Men på torsdag blir det jobb igen!

Imorgon vaknar jag upp ensam i lägenheten på julaftonsmorgon.. Mindre kul. Mamma och Mats bör väl komma hit på förmiddagen, men säkert inte förrän elva så får väl försöka sova tills dess kanske. Eller inte, ska nämligen vara iväg hos min bror klockan 13 för jullunch. Haha, blä, jag som inte ens gillar julmat. Jag ska föräta mig på lax. Och rödbetssallad. Fattar inte varför jag tycker att det är så gott.

Jag åt förresten Pasta Carbonara till middag idag. Min kropp verkar inte tycka att jag ska äta det, för varenda gång jag äter det mår jag så sjukt illa. Alltså nästan döds illa. Kan bero på att jag envisas med att ha rå äggula på och blanda ihop med. Men gott är det iaf!

Nu ska jag nog slänga mig i sängen och vänta på tomten.. hehehehehehe.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0