Hope

Känner mig hoppfull trots gråa dagar och regn bara en stund innan julafton.
Varför, det vet jag inte, men jag bara gör det. Hopp är bättre än.. ingenting.

Idag jobbar jag kväll, på något konstigt vis. Det är som om att dom har växlat ihop mitt schema med någon annans. Men en ledig söndagkväll säger jag aldrig nej till, hellre jobbar jag faktiskt dag på söndagar eftersom man oftast ska upp till skolan på måndag. Så är dock inte fallet nu, självklart. Men ändå tacksamt!
Jobbar som sagt kväll (16-21) vilket leder till att jag är hemma än så länge. Rätt skönt.

Jag och Jesper hann med att äta smaskig frukost (ägg och bacon är typ vår grej på helgerna, om vi hinner innan matcher/jobb) och det var hur gott som helst, som vanligt. Försökte bestämma hur det blir på jul men det verkar lite oklart än så länge. Men jag vet vad jag ska ge honom i julklapp, hihihi. typ...


hahaha jag ser så rolig ut på den här bilden... Från min 18års dag.

Nej, nu ska jag försöka göra lite nytta. Min lilla storasyster ockuperar min säng, men det gör inget. Jag ska ändå inte sova,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0