lack of inspiration

Jag sitter här och här helt tom på inspiration och motivation. Ha svurit X antal ggr om alla mina lärare som tror att man kommer göra bra ifrån sig på prov som dom sätter två och en vecka innan lovet. Blir sen lycklig över att snart är denna termin slut, den också. Sen blir jag arg igen för att jag inte bara kan ta fasta på det och plugga.

Men det ligger djupare än så.

Jag vill inte. Jag vill verkligen inte plugga. Hade jag velat hade jag gjort det. Mitt motto är, bland många andra; vill du så kan du. Jag vill inte, men jag vet att jag likt förbannat kommer plugga ändå. Misslyckande finns inte på min karta, muhaha. Och det är ju positivt! Jag känner mig optimistisk idag. Trots min negativa ton på detta blogginlägg.

Jag känner att jag har världen framför mig. Det har vi allihopa. Men skitsamma nu, det var inte det jag ville ha sagt..

Jag ville väl inte ha något sagt, egentligen. Sprida lite julglädje kanske? TJOHO! (känner mig som Grinchen)

nu är det jul igen
Jag och mina älsklingar
Men bara för att strejka lägger jag in en sommarbild på mig och mina älsklingar. Fråga mig inte vad Engla gör bara, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Andrea

hon letar myror.. eller inspekterar om betongen brunnit ordentligt!

2008-12-18 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0