onsdag

onsdag, förut min favoritdag faktiskt! Numera kan jag inte riktigt bestämma mig, jag tror att alla dagar är mina favoritdagar fast på olika sätt, om ni förstår.
Veckan än så länge har varit bra och gått relativt fort. Det jag längtar efter just nu är att städa mitt rum så det blir ordning till jul, och att kunna ligga och läsa en bok utan att känna mig stressad. Fan va skönt det skulle vara.

Har varit i skolan varje dag 8.15-17.00 och efter det har jag pluggat, för det mesta, religion som vi hade prov på idag. Det var en himla massa att skriva på provet, så jag hoppas på att det inte blev alltför flummigt. Ni som brukar ha huvudvärk vet vad jag snackar om när jag säger att man blir snurrig i ögonen vid huvudvärksattacker.

Nu har jag spenderat tusentals år på att leta efter en skigullig bild på mig och Sarah från turkiet. men jag hittar den inte.
Så istället får ni en från min senaste snefylla deluxe och en skitsöt Sarah som jag tycker om väldans mycket!



Until I see myself again, GOODBYE!

Kommentarer
Postat av: Sarah

du är väl för söt ! :)

haha jag fattar inte hur du inte kunde hitta bilden?! den ligger ju där bland alla andra ;)



I like you ALOT tooooo!

massa pussar!



ps. längtar tills på lördag! hihi.

2008-12-11 @ 15:02:03
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa :O

Jag gillade den där bilden på oss :D

2008-12-11 @ 22:12:31
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0