söndagsångest

Redan söndag hörrni! Det är väl roligt. Låt oss fira detta faktum och göra något alla glädjs av..
Jag ska i alla fall bidra till söndagsglädjen genom att åka två timmar tidigare till mitt jobb eftersom dom har strulat till scheman. Mo money moo funny! Haha, jag får se det så, att jag får mera pengar, och det är ju en sak som annars brukar fattas i januari. Men för mig blir det en saftigare lön än vanligt, förhoppningsvis.

Andra advent idag.. hääärligt. Igår var jag och Malin barnvakt, men det gick inge bra. Barnen ville inte sova, hahaha.
Hade planerat att plugga idag på förmiddagen men det hinns inte med nu när ICA ringde.

Hoppas ni får en trevlig söndag allesammans, och en trevlig advent :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0