Ändrad res(p)rutt

På Torsdag var det sagt att vi skulle åka till Västerås, som vanligt. MEN, nu har vi ändrat planerna, ondskefulla elaka planer.. muhahaha. Nej inte så men ändå. Det är bra planer.

Imorgon (idag) alltså onsdag, börjar vi dagen med att åka och hämta min syster på jobbet, sen vidare till stallet där hon har sin häst som Ahli ska krama. Sen åker vi vidare hem och fixar de sista sakerna och klockan 11 är det planerat att vi ska ta buss nr åttahundratre ut till mitt land. Nu ser ni, här börjar turen, i och med busstrejken så går inga bussar, men den bussen går faktiskt.. Yioppie! Ute på landet ska vi äta mat, luncha lite med min mammut och sen ska vi sno matte mattsons bil (min mammas fästmans bil) för att sen åka till Sala, någon Camping där. Där campar vi tills på Torsdag och då åker vi vidare till Västerås Power Meet, Jag är så glad och taggad! Bara det att allt blev så stressigt nu eftersom vi kom på det här nyss (eftersom jag tog körkort idag så blev det lite hastigt, haha) och nu måste jag packa och fixa allt inför resan, panik? ja. Ahli är stressad som fan. Hon ska t.o.m sova här, hon som ALDRIG gör det. Läskig tjej..?

Nåja, vi har tänkt att stanna i västerås tills på Lördag, men kanske att vi är kvar tills på söndag, det beror på.. Annars åker vi  hem lördag kväll.

JAG ÄR SÅ TACKSAM FÖR ATT VI FÅR LÅNA MATS BIL, GULD VÄRT! NU kan vi låsa in grejerna. En annan kul sak är att JOysan åker med också, haha, TJOHO. Fyfan va kul det ska bli.. BIlder utlovas.

nu måste jag packa och raka benen. om ni vill anteckna..

Puss och trevlig helg hörs när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Tessi

åhhh!! grattis till körkortet :)

2008-07-02 @ 06:06:31
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Anonym

VA SOFIA! DU HAR DÅ FANIMEJ INTE TALAT OM KÖRKORTET! FAN VA KUL! GRATTIIIIIIIIIIS :D

2008-07-02 @ 13:36:21
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Tessi

hoppas ni får de skoj i västerås

2008-07-02 @ 17:40:39
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Typ flera stycken..

2008-07-07 @ 21:47:09
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: anki

grattis igen :)

och jag har en fråga, angående vaxning..

jag hade tänkt vaxa benen och även kanske brasilianskt.. men vet du hur långa håren måste vara på benen för att kunna vaxa? vad lodigt det låter (observera LODIGT)

hihi :)

2008-07-08 @ 12:09:40
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0