Dåligt

Dåligt med uppdatering av mig, men låt så vara. Jag orkar inte när jag jobbar, kommer oftast hem sent så då är jag för trött för att ens sätta mig vid datan. Jag går nästan och lägger mig direkt, konstigt konstigt.

Idag jobbade jag för övrigt mitt sista 8timmars pass för den här sommaren! Det känns så skönt, nu jobbar jag bara imorgon, lördag och söndag, sen har jag semester! Ska bli otroligt.. lugnt. Framförallt ska jag sova, jag tror jag har drabbats av något slags trötthets syndrom, jag sover lagom men är alltid trött, och om ingen väcker mig vaknar jag inte. Haha. Så har jag aldrig varit. En natt sov jag 13 timmar och vaknade inte förrän mamma ringde och väckte mig, skumt som faan. Nog om mina sovproblem.

Semestern kommer väl, som det ser ut nu, spenderas i gävle (furuvik, förutsatt att pappa och fia kommer ihåg att de bjöd dit oss...) RÄTTVIK - classic car week, middag hos frasse (som jag saknar jättejättejättemkt) Och bara lata dagar, ska försöka handla något till alanya också, men just nu orkar jag inte tänka på det. Men det blir säkert jättekul. Just nu tvivlar jag bara på allt och inget så jag vene. Splittrade känslor inför det mesta, mestadels en inre kamp mot min värsta fiende, som jag skrev för längesen, mig själv. Det ni, är den enda person ni aldrig kommer undan! Tyvärr kan man väl tillägga för ibland skulle jag bara vilja göra mig av med mina tankar. Börja om på en ny kula så att säga. haha. men just nu faller inte bitarna som dom ska för att jag ska kunna göra det. Men längre fram i tiden, just nu orkar jag inte riktigt fokusera på mer än en timme i taget. Little baby steps så går allt finfint. jesper kommer, måsta sluta, PUSS!

Kommentarer
Postat av: frasse

och jag saknar dig superduper mycket med <3

2008-07-23 @ 21:03:05
Postat av: nadjaaaaaaa

och ni kommer ha så sjuuukt kul i alanya. ni kommer aldrig vilja åka hem! fan vad jag saknar det stället!!! :')

2008-07-28 @ 11:22:38
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha jaa det kan man ju säga ;)

2008-08-03 @ 03:42:44
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0