Tillbaka!

Ekolsund-Sala Camping- Västerås- Rosersberg - Märsta- Ekolsund - Bålsta- Märsta

Äntligen hemma? Eller inte.. Jag skulle helst av allt velat stanna kvar, men tyvärr så går allt inte som man vill. En känsla av tomhet, varje år, så jävla värdelöst att komma tillbaka hit, hit där allt är som vanligt, alla är som vanligt, lika tråkigt, lika värdelöst. Tänk att få komma iväg för gott. Det minsann, det skulle vara något. Inget som hindrar mig iofs, förutom skolan, muha. Men det ordnar sig!

Nu ser vi fram emot Norrtälje den 12e juli, sen har en liten fågel viskat i mitt öra att de har bilträff i Säter varje tisdag hela sommaren, det är en resa på två timmar, jag kör, vem hänger med? Sen har vi även Rättvik att se fram emot, men det ligger en bit fram i tiden, men man måste ju ha något att längta till, vad ska man annars leva för när man hänger på ICA supermarket?

Jag kanske ska berätta lite om Västerås.. det var väl typ, dricka, krogen och träffa två gulliga killar som bytte "camping" mitt i natten till vår ( alla som är insatta vet att vi snåljåpar inte har råd med riktig camping, så vi fulcampar!) I år låg iofs polisen ett steg före och var förbi och sa till oss att inte slå upp tält innan vi ens hade fått ut dem ur bilen. Det löste vi med att sova i bilen! Hahaha. Jag i förarsätet, Malin i passagerarsätet, Joysan i Baksätet (HAHA, det roligaste jag varit med om) och Ahli i bakluckan, det var nästan ännu roligare. Mysigt och varmt, sista natten låg jag med benen som i en gynstol runt ratten, otroligt bekvämt, dumt att jag inte kom på det innan måste jag säga.

På fredagen skulle jag ta det lite lugnt med drickat eftersom vi skulle köra hem på lördagen. Så vi cruisade med Jimmy och Kimpa som dom hette, satt på flaket, man fick fan ont i arslet av att sitta där. Men riktigt roligt var det!

Orkar inte gå in på detaljer men jag hade en riktigt trevlig halvvecka/helg. Vi var borta ons-lör kväll, för kort om ni frågar mig.

Nu planerar jag och Ahli våra lediga dagar, och hur vi bäst ska spendera dem. Haha.

Puss så länge, bilder kanske kommer om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0