Aj och godmorgon!

Jag har svinont i handen idag, och igår kväll bröt jag ihop. Jag måste ju göra allting med en hand, så när jag skulle tvätta ansiktet blev det jättesvårt.. lindade in bandagehanden i en plastpåse, men kunde ju ändå inte använda den. Plast är inte så skönt mot ansiktet.. Hmm. Kunde inte heller sätta upp håret, så det fick jag stå o kämpa med i typ 10 minuter. Jag trodde ärligt att slutet var nära. Lyckades iaf fixa naglarna på något konstigt vis, haha!

Idag så ska jag på barnkalas, min brorson fyller 5 hela år. Min lilla plutt, som inte är så liten längre. Som tur är har jag ju två till som jag kan sno om jag skulle sakna småbarn, muha. Först ska jag och mamma åka till väsby c och handla present ( och kanske något tills ikväll?) och såklart äta en hejdundrandes frukost. Igår var jag ju utan fram till två kanske, det sög.. fan va jag mådde.

Ikväll ska jag träffa massa vänner och umgås, ska bli jättemysigt och jag längtar! :) Saknar min lilla Ahli också :(

Pusskram

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du får en bra lördag;()

2008-03-08 @ 10:56:24
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Sofia

tack så mkt :)

2008-03-09 @ 18:10:43
URL: http://sofiahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0