ÄNTLIGEN SOL!

Tjoho! Det är skitfint väder ute, och det känns  äntligen som lite vår.. Dock bara 3 plus ute, men det får duga för idag. Jag och Emelie vaknade nyss, vi var uppe halva natten och tittade på två olika filmer, först såg vi The Mist Jag gillar ju Stephen King så jag tyckte att den var bra, dock lite väl dåligt gjord ibland, och "monstrena" var kanske inte så.. jättetroliga. Haha. Men den va helt klart sevärd! Man skrek till ett par gånger under filmen, och fick mig och Emelie att kura ihop lite extra. Haha, vi hade gjort värsta anordningen, flyttat både sängen och ställt ner datan. Vi insåg nämligen att dataskärmen är större än min tv (ja, ni hör ju...) så vi tittade här. Trevligt!
Efter första filmen (och då var klockan 3..) Kände vi att vi behövde se en lättare film. Emelie ville se Hairspray så då tittade vi på första delen av den, sen var vi alldeles för trötta. Då var det bara gå och borsta tänderna, skjuta tillbaka sängen och duna. Konstigt nog kunde jag inte somna, jag som var så trött innan. Näsan blev ännu mer täppt och jag fick svårt att andas.. haha.

Idag är en ny dag och vi ska in till stora staden estocolmo för en fika i solen. Malin ska också följa med, så det blir nog trevligt. Så ser ni tre sjukt snygga brudar på stan idag, så vet ni att det är vi.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hairspray suger, jag har försökt se den två gånger, men det går verkligen inte ! :P

2008-03-27 @ 13:34:44
URL: http://sarahts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0