Avskrivning

Jag måste få skriva av mig. Idag pratade jag med tessan <3, gud vad jag tycker om den människan alltså. Hon berättade en sak som jag blev väldigt tacksam för, och nu ska jag lämna allt det där bakom mig och fokusera framåt. Han är nog ändå inget för mig.. Bara ett år som gått totalt åt helvete, men det är väl smällar man får ta.
Men jag kan inte låta bli att känna mig ledsen, allt känns så tomt. Känslan som var så varm är just nu bara avsky och oro. Men jag tror jag känner likadant, som jag gjorde förut, fast på ett helt annat sätt. Jag har insett att det ALDRIG kommer bli vi. Och jag accepterar det. För jag mår bättre utan honom ändå.

Fick en aha-upplevelse igår, jag tittade på honom och tänkte; ja, du är skitfin, precis det jag vill ha, men du är fan inte mer än så. Sen brydde jag mig inte resten av hela kvällen, starkt jobbat av mig tycker jag. Jag är iaf stolt!

Ni kanske vill höra lite om piratskivan? Jag såg ut som en kvinnlig Jack Sparrow med pärlor i håret, en svart tand och ögonlapp. Jag hade det riktigt trevligt och det var lite jobbigt att gå till skolan idag.. För det blev lite senare än vad jag först tänkt mig.


En gammal vän hörde av sig per brev idag. Jag blev så varm och lycklig inombords, och jag tänker som fan på dig J. Sen att inget funkar som det ska just nu är en annan femma. Bonnie and Clyde, eller?

Just nu är det så mycket som händer så jag ber om ursäkt om inläggen blir röriga.

Tänkte försöka få in en låt här också som jag lyssnar jättemkt på just nu och som framkallar barndomsminnen hos mig, härliga sådana

The Cranberries - Zombie. Lyssna och njut, så fort jag listar ut hur man gör, hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: MB

du ÄR speciell.....på ett bra sätt.
Kramar dig hårt.

2008-03-13 @ 20:45:14
Postat av: therese

plutten jag tyckerom dig jättemkt också!!:D

2008-03-16 @ 12:43:41
URL: http://tessonmesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0