Dagen med stort V

VÅFFELDAGEN hörrenini! Jag har precis vaknat, inatt drömde jag en så sjukt verklig dröm, vaknade upp och insåg att det inte var så.. blev helt förkrossad.. haha. Nåja. Snart så!

På Mtv är det typ top 10 at 10 dance classics.. skitmkt gammal discomusik! Haha, så det lyssnar jag på samtidigt som jag funderar på om jag ska äta först och duscha sen, eller tvärtom? Vilka problem man fightas med va..
Runt tolv ska jag gå hemifrån för att handla lite och sen ta bussen ut till Sarah! Sen ska det käkas våfflor i stora mängder.. Ska nog försöka dra och träna på kvällen också, men man får ju se hur det blir med den saken.

Börjar bli förkyld, som ALLTID när jag ska komma igång med träningen!

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-25 @ 10:37:16
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: anki

haha ja gud vilka problem
själv hållerj ag på o diskuterar med mig själv om jag ska gå ut med hunden klockan tolv eller itne för.. jag kanske itne hinner
coh jag blir alltid lika stressad om jag ska iväg.. även om det är flera timmar frammåt.. nu är detiofs halv tre som jag ska gå men ändå! :D

2008-03-25 @ 11:13:06
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0