en trevlig kväll

Var på utvecklingssamtal på skolan tidigare, gick alldeles utmärkt, Inga klagomål och bara massa beröm! Kändes härligt, alla var nöjda och glada. Efetr det bar det av till stationen, jag och Anna skulle ut och äta. Vi gick på Corners Krog, det är riktigt gott där.. Dock blev jag besviken idag! Inte alls lika gott som det brukar. Men middagen var trevlig och vi kom på en massa bra idéer som jag tror starkt på.

Pratade med Sofia nyss, och på fredag morgon drar vi iväg och tränar! Äntligen, då är bandaget av också, känns helt underbart.. Visserligen tog jag bort ett födelsemärke idag så nu har jag ett stort "plåster" på halsen istället, jävla skit! haha.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt sötungen Jakob, han ska övernatta här också. Han ringde nyss och sa att han "kommer vid femtiden" hahaha... Så sjukt rolig.. men men.

Nu ska jag plugga lite matte, yippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0