...

Jag är trött. Jag har ont i huvudet, som ett resultat från igår. Men det var knappast oväntat! Kom hem vid fem ungefär, helt stelfrusen (är nästan säker på att det är isbjörnar ute nu..). Tvättade ansiktet och kröp ner bredvid Emelie i min varma säng. Hon skulle upp tidigt så hon stannade kvar när jag och Malin gick på "efterfest"... wow.
Det var hursomhelst trevligt, men jag var alldeles för trött. Det tar på krafterna att vara barnvakt! Jag beundrar alla föräldrar som inte går under av sömnbrist..

Nåväl. Idag ska jag städa, igen.. det blir ju aldirg rent och jag får fnatt när det ser stökigt ut. Ska sortera tvätt också, yey. men just det, på måndag börjar jag ju inför beach 08! hahaha, hatar att säga så, men.. Och idag åt jag BigMac och co, för första gången på tusen år. Det var inte jättegott men jag mådde klart bättre av det. Sen handlade jag hem gottis till ikväll. Typ, vitlöksbröd, minimajs, cola... Jag måste passa på nu. Och just det, ska nog bjuda malin på en fika.. nån dag i veckan. Snacka lite skit och sådära!

Pusseluss

Kommentarer
Postat av: Sarah

men hallå, våffeldagen på tisdag då?
hoppas det är ett undantag för beach 08 ?!

2008-03-22 @ 17:14:38
URL: http://sarahts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0