Godmorgon!

Igår hade jag och Emelie disneykväll.. haha, vi vill inte bli vuxna, och tur att vi inte behöver det på riktigt... än. Nåja, de filmer vi såg var: Lejonkungen, Pippi på söderhavet (?) och Aladdin och de 40 rövarna.
Sen dippade vi grönsaker och i vanlig ordning skulle vi beställa pizza, men vi somnade.. och tyvärr hade de inte öppet när vi vaknade runt 1 på natten. Så då gjorde vi vitlöksbröd istället! Lika bra det kanske.

förresten, aladdin och de 40 rövarna.. hahahaha.

image6

Jag vaknade av ett sms så kunde inte somna om. Har legat och läst i min bok, Smuts, den är grym, om än lite äcklig ibland. Är snart klar med den så måste hitta någon annan att läsa. Några tips?
Snart ska jag råka väcka emelie och sådär. För jag vill äta frukost.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken tur! :)
Har du läst "Tusen små bitar"? Skit bra!

2008-03-23 @ 11:26:42
URL: http://sarahts.blogg.se
Postat av: anki

vad handlar boken om? :)

2008-03-23 @ 12:02:14
URL: http://ankiblom.blogg.se
Postat av: Mackelimack

kolla de här nästa gång:
emil kommer igen.
anna o långa farbrorn.
kör in den pomperipossa.
hahahaha...ja det ääär kul :)
kram

2008-03-23 @ 12:29:33
Postat av: frasse

helt ärligt en film som man bara måste se är ju fan astrid lindgrens saltkråkan tjorven och mysak :) jag bara älskar den :D

2008-03-23 @ 18:52:01
Postat av: Sofia

haha, jaa, saltkråkan! I LOVE :D

2008-03-23 @ 23:11:32
URL: http://sofiahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0