Gokväll igen då.

Måste bara tipsa om en låt igen, som jag tycker är otroligt bra. Ni känner förmodligen igen refrängen ( från Eminems låt..) men detta är, vad jag har hört då alltså det finns nog fler versioner, orginalet.

Sök på youtube; Martika - Toy Soldiers

Nyss hade jag privat modeshow för min mamma, det uppskattades nog.. haha, eller inte? Visade alla mina klänningar så stolt som jag är, de enda kommentarer jag fick var:

- den har jag ALDRIG sett att du använt.
- Men sofia, den var väl fin?!
- Men den där har JAG iaf aldrig sett...

osv osv. Hon kände inte igen något alls. Måste göra stora intryck? Eller så beror det på att det mest var sommarklänningar, och minnet börjar tryta. Men vi hoppas på vår nu va, så vi får använda söta klänningar igen och mysiga skor och ha grillkvällar och ÅH, vad jag längtar. Förra året började vi ha grillfester i April, vet dock inte om det blir så i år, men man får väl styra upp något.

Väntar fortfarande på Malin, funderar på om vi ska förbi en kompis som har "fest" eller om vi tar en promenad. Jag känner mig lite asocial idag, så promenad känns bäst. Men det blir nog fest.

Vad gör ni ikväll? :)

puss

Kommentarer
Postat av: anki

juag e på bbq!!

2008-03-18 @ 20:34:21
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0