Gokväll mina vänner!

Jag kom precis hem från Malin. Vi var där ett tag, jag Emelie och Sara.. Och ja, jag och Slem åt pizza.. igen. Men det var sista på länge nu, lovar mig själv det faktiskt. Imorgon är det våffeldagen, och då ska jag hem till Sarah och äta masvis med våfflor. Kanske åker med  henne tidigare än de andra kommer och fixar lite. Måste bara handla lite smaskigt på vägen, får se vad det blir. Nåja, har ni haft en bra kväll?

Idag kände jag mig verkligen otaggad på de tmesta.. En allmänt dålig dag, vet inte varför faktiskt. Kände mig bara så missanpassad och jag vet inte vad. Okej att jag gör det rätt ofta, men idag var det värre än vanligt. Konstigt då jag umgicks med de personer som jag brukar känna mig "normal" runt, haha. Jag har egentligen inte någon lust med att gå och lägga mig, men jag borde nog göra det för jag är tröttare än någonsin...

våffloooooor...

Kommentarer
Postat av: anki

ahw mysigt med våffeldag :D

2008-03-25 @ 11:11:11
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0