Hej hej hallååå

Är det bara jag som har haft vårkänslor idag? Trots tråkig stämning i skolan ( fast nu börjar det bli bättre) så känns det ändå som att sommaren kanske är på väg. Det är fortfarande kallt ute men det gör inte så mycket när solen skiner och fåglarna kvittrar, haha.

Just nu sitter jag och kämpar för att inte somna, är så sjukt trött. Ska egentligen träna med Anna senare på eftermiddagen men jag är både förkyld och lat så tror jag hoppar över det.. Eller vi får se. :)
Har iaf bestämt mig för att städa idag, vilket jag verkligen måste passa på att göra nu när det är lugnt i skolan, sen kommer boomen och alla prov på en gång, då har man inte tid med något annat. Jävla skitschema.
Har en ny kärlek, Bonaqua Päron.. Skulle handla en idag påväge hem från skolan men nä, då hade dom bara äpple. Så jag nöjde mig med det och här sitter jag nu och slurpar i mig det.

Ikväll ska jag försöka färga håret och laga fiskgratäng på egen hand, väldigt ambitiöst.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0