Hemma?

Ja, jag blev hemma. Lyckades på något vänster byta bort mitt pass.. Det var ju bra, eftersom jag hamnade på en 18års fest. Så idag är jag inte bara sjuk, utan jävligt trött också. Men inte så mycket bakis dock, vilket är riktigt nice. Eftersom man börjar tidigt imorgon alltså...

Ikväll kommer tjejerna hit, vi ska ha sleepover kvällen innan matchen, MYS! Diana är på väg hit nu, men vi ska bara kolla på film och så under dagen, hon ska inte med imorgon. Passar bra en dag som denna. Min bror ringde och ville att jag skulle vara barnvakt.. Qué? Nu? Okejdå.. jag ska prata med Diana när hon kommer, så får vi se.

Jaja, känner att inspirationen tryter. Får se om det blir något skrivet senare idag. Annars imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0