inga ursäkter!

Lyckades plugga klart allt som måste vara klart tills imorgon, förutom matten. Men det provet är på torsdag så jag tror att det är lugnt, man vill ju ha något att göra imorgon också, haha. Nej, skämt åsido. Jag bestämde mig nyss.

Jag insåg precis att det är ungefär 81 dagar kvar till sommaren. ( ja, jag har nedräkning i min kalender till min födelsedag och det är precis vid skolavslutningen, hehehe) Och tusan, jag måste börja träna nu! På fredag ryker bandaget, så på måndag finns det ingen återvändo, inga ursäkter, då måste jag börja utnyttja mitt kort. Nu är jag förmodligen den kund som de tjänar mest på, eftersom jag aldrig är där, hehe. Men jag bestämde iaf att jag måste röra på mig varje dag, visserligen går jag alltid hem från skolan men det är ju ingen bit..
Anna tränar ju flera gånger i veckan, men som mammaledig blir det ju på dagarna, och då går jag i skolan. Får tvinga henne till några kvällspass, åtminstone en dag i veckan. På onsdagar kan jag träna efter skolan, för då slutar jag tidigt. Och jag och Sofia har bestämt oss för att gå ut och promenera när vädret tillåter, sen ska hon också fixa kort på SATS så då kan vi träna tillsammans! Tjoho, vad mycket lättare det kändes nu.

Nåja, var bara tvungen att skriva det här så jag ser det som en påminnelse imorgon.. 81 dagar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0