jag är mätt

Jag och mamma åkte till märsta "centrum" för att köpa hårfärg och sådär, och jag upptäcker till min fasa att den färgen jag brukar använda ska utgå! SORG. Så jag hade beslutsångest och panik ett tag, tills jag hittade en färg, vi får väl se hur det blir nu då. Inte så stor skillnad blir det nog.
Vi käkade middag på bryggan, åt typ jordens godaste carbonara. Förutom det råa ägget i mitten, det åt jag inte.. Är det meningen att man ska blanda ägget med pastan eller? Jag fattar ingenting..

Är lite nervös inför fredagen när jag ska operera handen. Det är ju ett litet "ingrepp" men jag ska ändå sövas och det är lite kusligt. Det är en skön känsla men, jag vet inte. Haha, det går säkert bra. Har lite planer för helgen också, hoppas att allt går som det ska och att det blir roligt när man är ledig för en gångs skull :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0