jävla dag!!

idag är en skitdag. Skulle kunna säga att jag mår jättebra men orkar inte ens låtsas här. Mit thumör ligger nere i fötterna och skramlar, och jag trivs fan med det så. Jag har, sen jag kom hem, försökt övertala min mamma att flytta härifrån för en vecka så jag får vara ensam. Men jag tror hon nappade på idéen. och jag blir så sjukt glad om det blir så.. jag ska vara ensam och bara vara.

För idag känner jag mig ful. jag är inte en sån med dåligt självförtroende, tro mig. jag är skitnöjd med hur jag ser ut osv, men idag är jag ful. Jätteful. och dålig. en sån där jävla dag. Jag hatar det. Det värsta är att jag tar ut det på alla runtomkring mig. Jag misstolkar allt som alla säger och jag tror de vänder sig mot mig. jag har förvandlats till Lucifer.. Förlåt alla som jag är elak mot under såna här dagar, men det är bäst att bara låta mig vara då faktiskt. För det kommer inget vettigt ur min mun just nu ändå. Känner mig bara misslyckad och utnyttjad och alla andra dåliga ord ni kan komma på.

Ska lacka ur totalt nu, eller så ska jag gå ut och gå. hejdå.

Kommentarer
Postat av: anki

haa alltså förlåt
du är lite rolig när du är arg också sötnos! :D
"ska lacka ur totalt nu, eller så ska jag gå ut & gå" haha sötbarn!

2008-03-18 @ 20:39:36
URL: http://ankiblom.blogg.se
Postat av: anki

haa alltså förlåt
du är lite rolig när du är arg också sötnos! :D
"ska lacka ur totalt nu, eller så ska jag gå ut & gå" haha sötbarn!

2008-03-18 @ 20:39:47
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0