jävla förkylning

Jag är så sjukt förkyld att jag faktiskt tycker synd om mig själv. Det gör jag inte så ofta ska ni veta! Jag hatar att vara sjuk och är typ aldrig det.. Men självklart passar jag på att bli det nu på lovet. Vad annars liksom?

Skitmysig dag i stan idag, och väldans finst väder. Jag och Emelie började med att äta donken när vi kom in, haha. Sen mötte vi upp malin och så gick vi och tog en fika. Pratade lite och sådära. Nu på kvällen har jag tvingat malin att kolla på OZ (LYCKA!!!) och sen såg vi filmen Juno. Tycker faktiskt att den var bra.

Hur som, är så sjukt glad för att jag har hela säsong 1 av OZ nu.. och tvåan... och trean.... Ska typ, gå i ide nu och komma ut när jag sett allt. Hihi. Nejdå. Men jag är allvarligt talat besatt. Kommer ihåg hur ledsen jag var när det slutade sändas, eller när Ztv försvann från vår tv i Rosers. Men nuu, nu är det tillbaka.. TJOHO
Ni andra kan kolla på Desperate Housewives och Gossip Girl och allt vad det heter, för jag har mitt älskade Oz.. miiihiii.. Adjö.





I'm wondering why,
why just me?
Was it something I did,
or something I said?
Or is it just... me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0