Kvällsfika

Kvällsfika är verkligen min grej. Allt för ofta tvingar jag min mamma att kvällsfika med mig, helst med en kopp te och mackor! haha, otippat, såklart att det ska vara mackor. Har sprungit runt och är nu klar med min outfit, hur jag gör mig som pirat får ni se imorgon.

Innan vi drar ut kommer tjejerna hit och förar samt fixar sig, ska bli riktigt trevligt. Sen att jag har ett personalmöte kl. 17.00 som sabbar min planering totalt är lite synd.. argh... När man är ledig ska man ändå pallra sig dit, och jag är så less på den där bussen! Förhoppningsvis blir det inte så långvarigt, vill ändå vara hemma till 18.00 ungefär, så jag hinner duscha i tid.

Har precis målat mina naglar kolsvarta. INTE min grej kan jag ju säga. Brukar mer ha fransk manikyr, men det känns inte som att pirater brukar ha det.. Svarta naglar passar ju såklart bra med sotade ögon och röda läppar också? Måste även pimpa bandaget imorgon, mycket viktigt. Jag som ville ha en krok! Det hade passat så bra.. haha. nog talat om pirater, right?

Jag och sara pratade om att man skulle komma utklädd till något helt annat, typ smurf eller så, tänk va kul och missanpassad man skulle vara! Nej, känns som att det är dags för mig att sova. Några invändningar? nej, tänkte inte det, haha. Hejdå och gonatt!

Kommentarer
Postat av: anki

så du tror inte att piraterna hade franks manikyr? :D
haha jag tyckte det ca lite roligt! :)

2008-03-18 @ 20:20:51
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0