Måndag igen, redan över!

Så vare måndag igen då, och skoldagen har redan gått. Snabbt och smärtfritt, med jätteroliga lektioner! Inte direkt, men snabbt gick det iaf, bortsett från att jag var sjukt trött och hade ont i armen. På någon lång rast vi hade så satt vi och busringde folk, haha, humor.. Jag älskar att busringas, det är ruskigt roligt.

Just nu har jag klämt i mig alldeles för mkt mackor, och en banan. Fast egentligen väntar jag på maten. Men tänkte att jag skulle äta lite först så jag inte får något psykbryt eller så när jag kommer innanför dörren. Sagt och gjort, nu är jag typ mätt. Jättebra, slipper jag pinas vid matbordet för länge..

Behöver handla grejer till piratskivan på onsdag, vad tusan ska man ha på sig?!
Någon som har något tips på piratklädsel? Det är väldigt välkommet isf. Jag har en brun typ korsett, har funderat på den.. hmm. återkommer om det här.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0