Matte? Qué?

Alltså.. Jag har alltid haft svårt för matte. TRODDE JAG. Fick skitbra omdöme av läraren idag på utvecklingssamtalet, och självklart, dum som jag är, får jag nu prestationsångest inför provet imorgon. Jag vet att jag kan, men nu när jag kollade igenom kändes det bara fel fel fel. Men jag brukar alltid tänka att det ordnar sig när man väl sitter där, men tänk så gör det inte det? Och så blir hon missnöjd? Jag hatar att göra folk besvikna. jag vet att jag har för höga krav på mig själv.. Men jag kan inte hjälpa det. Jag vill vara bra, jag vet att jag KAN och därför vill jag göra mitt bästa. jag nöjer mig liksom inte. Visserligen är det bra, men ibland blir det.. jobbigt.

Himlansch vad mycket "jag" det blev i den här texten. men det handlar ju faktiskt om mig. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0