Men tänk att jag glömt..

att presentera mig! Vad vill ni veta?

Kan ju börja med att berätta att jag heter Sofia och bor i lilla hålan Märsta. Fast vi har det bra här trots allt. Går på det lokala (och oootroligt fräscha...förstå ironin) Arlandagymnasiet, men trots den hemska inredningen (what's up med gardinerna?!) och all röd färg och klotter hit och dit så är det en rätt nice skola. Som högstadiet all over again, bara att alla är lite äldre! Inte för att det märks, men ändå. På helgerna jobbar jag, på Ica.. Och festar såklart, lever livet här och där, dyker upp när ni minst anar det och såna saker.. Nej men, skämt åsido.

Bor med min mor nära stationen, väldigt centralt, vi delar på en treea, bekvämt och mysigt. Fast snart ska jag flytta! Står i bostadskö och hoppas väl egentligen på en etta nära stationen. Tills jag gått ut gymnasiet, sen vill jag dra ut och resa, tjäna lite pengar och sen plugga vidare. Förövrigt så är jag singel, vilket jag tror att jag trivs med. Det är skönt att ha hela sängen för sig själv, fast sovsällskap ibland är väl inte fel.. 

Så, vad har jag missat?

justja, bild:

                                  
yarr, piratskivan..    min nya jacka.. haha    och vips fick ni se mitt nyaste köp.

och NEJ. Jag är inte anonym. Råkar bara vara så att mamma tar kort och då blir det fult för jag blir arg.. haha. Ska försöka hitta en bild där jag ser okej ut, MED ansiktet. Kanske en med alla brudar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0