Någon som tittar?

Idag har jag som sagt jobbat, jag har SKITONT i min hand nu, jävla skit. Trots att jag sa till alla att jag inte skulle kunna packa varor idag så bänkade alla sina arslen i kassan, och jag kan verkligen inte bara sitta och göra ingenting. Fan, fatta piken? Jag sitter typ aldrig i kassan aldrig om det inte är skitmkt folk, eftersom alla andra alltid sitter där. haha, jaja, nog om Ica... men arg är jag, och jag är övertygad om att såret har gått upp eller något!

Någon som kollar på melodifestivalen förresten? hörde precis perellis låt, den är väl helt okej. Jag tänker mest på att den skulle vara rolig att sjunga singstar till. Hihi. Efter jobbet hämtade mamma mig (tack!) och sen åt vi tacos, bara för att jag hade önskat det. Satt länge och pratade, var riktigt mysigt faktiskt, längesen vi gjorde det.
Imorgon jobbar jag 11.30-16.30. Konstig tid enligt mig. Ska försöka få in lite pass på påsklovet också.

Puss

Kommentarer
Postat av: therese

you are very duktig sofia haha!:D och äntligen har du skaffat en blogg:o ;D

2008-03-16 @ 12:50:17
URL: http://tessonmesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0