Nyopererad och blek

Här sitter jag då med handen i ett gigantisk bandage. Jag skojar inte, det är verkligen jättestort.  Operationen hade iaf gått bra, vad dom sa, och nu har jag bara lite ont. Är däremot (enligt mamma..) jättejätteblek och ser sjuk ut, och hon går och tjatar på att jag ska hålla handen högt. Mihi, men det känns helt okej iaf. Åkte hem till Anna och passade på att förlora i Singstar när mamsen gick ut med alla barnen.. Skönt att umgås med syrran utan barn ibland. Iaf så är det inte någe kul att sjunga singstar med henne, jag är övertygad om att hon fuskar eftersom jag faktiskt är bättre än hon... not.
Tvingade nyss iväg mamma och min brorson jakob till ica för att handla massa gott tills ikväll. Jag ska dippa grönsaker så paprika, gurka, minimajs bland annat står på inköpslisten. Ikväll kommer Emelie, Sara och förhoppningsvis Malin förbi också. Ska bli mysigt! Hoppas vi hittar någon bra film också.

Precis innan jag sövdes pratade jag om fiskgratäng, och det sista jag sa innan jag somnade var "wooow vad det snurrar.. och sticks i ansiktet" sen vaknade jag inne på uppvaket, skitsnurrig och skickade iväg ett lagom flummigt sms till Malin. Var förresten med mamma på operation idag och sövde första patienten. Inte jag då, men jag tittade på och det är rätt intressant att se. Blir så stolt över min mamma när jag ser hur duktig hon är. Jag hjälpte iofs till att vända patienten, duktigt av mig tycker jag! :)

Nu måste jag nog lägga mig ett tag för mitt huvud hänger inte riktigt med. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0