.. och snö.

Dagen började tröttsamt, jag var sjukt trött. Ville inte gå upp, det var kallt i rummet och jag hade ingen matlust. Annars äter jag otroligt mycket till frukost, viktigaste målet på dagen vet ni! Helt otroligt, förstår inte varför jag inte var hungrig.. Åt litegrann iaf, haha.

Idag var det skola som vanligt, och jag var barnvakt (i skolan, jaa) åt Engla som var sjuk. Anna skulle på intervju och det gjorde inget att jag hade lillsnorpan i skolan. Hon var lite rädd för alla men det är inte så konstigt, haha. Tant Ahli gillade hon åtminstone, som vanligt!

Idag ska jag plugga, plugga och .... plugga! Först av allt står turism, som jag borde skickat in förra veckan. Sedan har vi diktanalysen i svenskan, men det ska bara bli kul, tror jag. Och sen måste jag plugga lite matte inför provet på torsdag, fast det är jag inte så orolig för. Vid halv sex ungefär kommer pappa och hämtar mig, då ska vi ut och käka (kors i taket!) och jag tänker försöka övertala honom att investera i en etta till mig. Låter väl som en bra idé?
Jag gissar på att han kommer bli ungefär lika entusiastisk som mamma blev när jag frågade om hon inte kunde slänga åt mig en bröstförstorning för pengarna från lägenheten, haha!

Måste också städa. mycket viktigt.

just det, plugg var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0